Χαμηλότερες επιδόσεις, λιγότεροι αριστούχοι και εν γένει λιγότερες καλές βαθμολογίες σε σχέση με πέρσι στοιχειοθετούν την εικόνα των στατιστικών στα ειδικά μαθήματα, ενεργοποιώντας έτσι το φρένο στην άνοδο των βάσεων που προβλέπεται στις σχολές των αντίστοιχων επιστημονικών πεδίων. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Παιδείας, οι χαμηλότερες επιδόσεις σε ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο -ειδικά μαθήματα συνδεόμενα με αρχιτεκτονικές σχολές- θα συγκρατήσουν τις βάσεις σ’ αυτές τις σχολές.
Ιδια εικόνα και για τις ξενόγλωσσες σχολές. Σημαντικά χειρότερες ήταν οι επιδόσεις στα Αγγλικά (πολύ λιγότεροι αριστούχοι, αλλά και στην κλίμακα 15-18), γεγονός που θα οδηγήσει σε πτώση στα τμήματα Αγγλικής Φιλολογίας, άσχημες -αν και σε μικρότερο βαθμό- στα Γαλλικά και Γερμανικά. Εξαίρεση τα Ισπανικά, όπου σημειώθηκαν καλύτερες επιδόσεις, αλλά αφορούν μικρό αριθμό υποψηφίων.
Α. ΑΝΔΡ.