dei

25/07/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μαζί με το ρεύμα, της έκοψαν το νήμα της ζωής

Ξεχειλίζει η οργή στα Χανιά για τον άδικο θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής - «Γνώριζε το πρόβλημα η ΔΕΗ από το 2004», λένε οι γιοι της, που θα κάνουν τα πάντα για να αποδοθεί δικαιοσύνη.
      Pin It

8ΚΡΗΤΗ Του Μάριου Διονέλλη

 

Την αγανάκτηση της κοινωνίας των Χανίων προκαλεί ο άδικος θάνατος της Ευτυχίας Ποποδάκη εξαιτίας της διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος από τον εργολάβο της ΔΕΗ το μεσημέρι της Τετάρτης. Οπως καταγγέλλουν οι συγγενείς της, η περίπτωσή της ήταν γνωστή εδώ και χρόνια στο τοπικό γραφείο της ΔΕΗ, διαψεύδοντας την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία κανένας δεν είχε ενημερώσει επισήμως για την κατάσταση της γυναίκας ώστε να ενταχθεί στις λίστες με τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

 

Η γεννήτρια

 

Οι δύο γιοι της 56χρονης γυναίκας, αν και επιβεβαιώνουν πως το ρολόι ήταν στο όνομα του πατέρα τους, εντούτοις μιλούν για συγκεκριμένα περιστατικά που αποδεικνύουν πως το τοπικό γραφείο της ΔΕΗ ήταν σε γνώση της κατάστασης της μητέρας τους. Οπως λέει στην «Εφ.Συν.» ο γιος της γυναίκας, Ανδρέας Ποποδάκης, η ίδια η ΔΕΗ είχε εφοδιάσει με γεννήτρια το σπίτι τους όταν πριν από μερικά χρόνια χρειάστηκε να διακοπεί επί μέρες το ρεύμα ώστε να εκτελεστούν εργασίες για τη μεταφορά ενός στύλου. «Είχαμε ενημερώσει από τότε πως η γυναίκα χρειάζεται συνεχή μηχανική υποστήριξη και με δική τους ευθύνη είχαν φέρει γεννήτρια για όσες μέρες διήρκεσε η διακοπή. Αργότερα εφοδιαστήκαμε, με δικά μας έξοδα, με γεννήτρια για παν ενδεχόμενο, αλλά χθες δεν μας ενημέρωσε κανείς ότι θα έρθουν να κόψουν το ρεύμα».

 

Η 56χρονη στάθηκε διπλά άτυχη καθώς την ώρα που πραγματοποιήθηκε η διακοπή από το συνεργείο του εργολάβου έλειψε για λίγο και η γυναίκα που είχε επιφορτιστεί να την προσέχει. Πάντως, ένα στοιχείο που κάνει ακόμα πιο τραγική την ιστορία της είναι το γεγονός ότι το ρολόι στο οποίο έγινε η διακοπή βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο παράθυρο του δωματίου όπου ήταν η κατάκοιτη γυναίκα. «Είναι βέβαιο πως αυτός που έκοψε το ρεύμα είδε από το παράθυρο τη μητέρα μου και τα μηχανήματα που υποστήριζαν τη ζωή της. Αλλά ακόμα και αν δεν την είδε σίγουρα θα άκουσε τον συναγερμό που χτυπά από τα μηχανήματα κάθε φορά που κόβεται η παροχή ρεύματος. Απλώς αδιαφόρησε για τη ζωή ενός ανθρώπου» λέει ο γιος της Ανδρέας.

 

Για το θέμα της 56χρονης είχε κάνει παρέμβαση και ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Σταθάκης, καθώς δεν ήταν η πρώτη φορά που η άτυχη γυναίκα είχε βρεθεί αντιμέτωπη με το τέρας της γραφειοκρατίας. Πριν από 7 μήνες τής έκοψε τη σύνταξη του ΟΓΑ, καθώς είχε διαπιστωθεί ένα παλαιότερο χρέος της στο ΤΕΒΕ, χωρίς όμως δική της ευθύνη. Και τότε η Ευτυχία Ποποδάκη είχε απασχολήσει τα μέσα ενημέρωσης, όντας ήδη κατάκοιτη, με αποτέλεσμα να είναι γνωστή στην τοπική κοινωνία των Χανίων η περίπτωσή της.

 

Προσφυγές για τη μνήμη της

 

Μέχρι αργά χθες το βράδυ αναμένονταν τα αποτελέσματα της νεκροψίας ώστε να επιβεβαιωθεί αν ο θάνατός της οφείλεται στη διακοπή του ρεύματος, και από εκεί και πέρα αναμένεται να κινηθούν οι νομικές διαδικασίες από τους συγγενείς της εις βάρος της ΔΕΗ και του εργολάβου που πραγματοποίησε τη διακοπή.

 

Ο δεύτερος γιος της Ευτυχίας Ποπουδάκη, Γιώργος, δηλώνει στην «Εφ.Συν.» αποφασισμένος να φτάσει την υπόθεση όσο πιο μακριά γίνεται για τη δικαίωση της μνήμης της μητέρας του. «Εύχομαι σε αυτούς που έκοψαν το νήμα της ζωής της να μην αντικρίσουν ποτέ κάποιον δικό τους όπως είδα εγώ τη μητέρα μου, αλλά τους διαβεβαιώνω πως θα κάνω τα πάντα για να αποδοθεί δικαιοσύνη» τονίζει.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Δεν ήξερε, αλλά ούτε ρώτησε η ΔΕΗ

 

«Αν το ξέραμε δεν θα είχαμε κόψει το ρεύμα» είναι η επίσημη απάντηση που έδωσε η ΔΕΗ για τον τραγικό θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής ασθενούς στα Χανιά, που έχασε τη ζωή της μία ώρα αφότου δόθηκε εντολή αποκοπής για ανεξόφλητες οφειλές.

 

Η εταιρεία ανακοίνωσε, πάντως, πως ξεκίνησε διοικητική προανάκριση για το θέμα, υποστηρίζοντας, όμως, πως η συγκεκριμένη ασθενής «ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ένταξη στο μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης». Επιπλέον, στην ανακοίνωσή της η ΔΕΗ αναφέρει σχολιάζοντας τις πληροφορίες πως το τοπικό γραφείο της ΔΕΗ στα Χανιά ήταν ενήμερο από το 2004 για την κατάστασή της, ότι «δεν υπάρχει κανένα γραπτό αίτημα για τη συγκεκριμένη περίπτωση και ουδέποτε έχει ζητηθεί διακανονισμός οφειλής.

 

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

 

 

Scroll to top