MSC-London

25/08/14 ONLINE ΕΚΔΟΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ

Το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο που προσέγγισε ελληνικό λιμάνι

Το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο (Container-Ship) που έχει ιστορικά προσεγγίσει ποτέ ελληνικό λιμάνι, υποδέχθηκαν το πρωί της Δευτέρας ο υπουργός Ναυτιλίας, η διοίκηση του ΟΛΠ, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, η πρόεδρος της MSC και άλλοι.
      Pin It

Το «MSC LONDON» με πλοίαρχο τον Mastellone Giovanni Battista, έδεσε στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στον Προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Έχει μήκος 399 μέτρα, χωρητικότητα 16.500 εμπορευματοκιβωτίων και συνολική δυναμική 165.000 τόνων. Είναι νεότευκτο (ναυπηγήθηκε το 2014) και αποτελεί τη ναυαρχίδα του στόλου της MSC, που είναι η δεύτερη σε μέγεθος εταιρία μεταφοράς containers του κόσμου.

Η ΜSC είναι ο μεγαλύτερος πελάτης – χρήστης του Πειραιά (σε ΟΛΠ και ΣΕΠ), ο κύριος πελάτης του ΟΛΠ Α.Ε. στην προβλήτα Ι (containers) και ένας από τους 4 μεγαλύτερους μεταφορείς στην κρουαζιέρα του Πειραιά.

Ο Μ.Βαρβιτσιώτης, αφού συνομίλησε με τον καπετάνιο και με το πλήρωμα του «MSC LONDON», ενημερώθηκε για τις μεγάλες μεταφορικές και τεχνολογικές δυνατότητες του πλοίου και στη συνέχεια δήλωσε:

«Το λιμάνι του Πειραιά έχει σήμερα τις υποδομές για να μπορεί να φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα container ships. Έχει δυνατότητες που δεν έχουν άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως για παράδειγμα κανένα ιταλικό λιμάνι. Εμείς, θέλουμε να κάνουμε τον Πειραιά μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο. Γι’ αυτό δουλεύουμε. Γι’ αυτό και έχουμε προχωρήσει τη συμφωνία με την Cosco για την επέκταση της σύμβασης, την οποία έχουμε και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν έργα 230 εκατομμυρίων ευρώ. Βούλησή μας είναι να καταστήσουμε τον Πειραιά ένα από τα κεντρικά λιμάνια της Μεσογείου. Η ανάπτυξη της χώρας έρχεται μέσα από τα λιμάνια, μέσα από την αύξηση των δυνατοτήτων τους, μέσα από το διεθνή τους προσανατολισμό. Και για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε σοβαρές, ουσιαστικές διεθνείς συνεργασίες, όπως η συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με την MSG, που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα πελάτης μας».

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης, τόνισε πως το λιμάνι του Πειραιά, συνεχώς μεταμορφώνεται με διαχειριστές τον ΟΛΠ και την ΣΕΠ, καθίσταται δε πλέον για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, αυτοκίνητων και κρουαζιέρας βασικός κόμβος της Μεσογείου. Ήδη τον μήνα Ιούλιο 2014 ο Προβλήτας Ι ΣΕΜΠΟ ΟΛΠ έκανε ρεκόρ κινήσεων (50.517 κινήσεις), ενώ η παραγωγικότητα ανά βάρδια από 115 κινήσεις το 2009 ανέβηκε στις 161 κινήσεις το 2014 (αύξηση 40%), ξεπερνώντας μάλιστα στις νυχτερινές βάρδιες ακόμα και τις 200 κινήσεις. Ο ΟΛΠ Α.Ε. για τη λιμενική βιομηχανία της χώρας αποτελεί την κύρια μηχανή ανάπτυξής της.

 

Χριστίνα Παπασταθοπούλου

 

efsyn.gr

Scroll to top