Στις 30 Σεπτεμβρίου, με τις έως τώρα επίσημες ανακοινώσεις της κυβέρνησης της Κύπρου, αναμένεται να υποβληθούν οι προσφορές για τις Κυπριακές Αερογραμμές. Εως τώρα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον 21 όμιλοι που ενδιαφέρονται για την αγορά μετοχών ή περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, στην οποία το 93,67% των μετοχών ανήκει στο Δημόσιο και το υπόλοιπο σε ιδιώτες. Χθες στη Λευκωσία η ειδική επιτροπή του υπουργείου Συγκοινωνιών συναντήθηκε με εκπροσώπους της Aegean Airlines, που ενδιαφέρεται για την κυπριακή εταιρεία. Τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα των Κυπριακών Αερογραμμών ξεκίνησαν το 2010 και συνοδεύτηκαν με διαρροές για πώλησή της. Τον Ιούνιο του 2012 ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής από το χρηματιστήριο και ανακοινώθηκαν ζημιές 55,8 εκατ. ευρώ έναντι 23,9 εκατ. της προηγούμενης χρονιάς. Ενα χρόνο μετά οι Βρυξέλλες ανακοίνωσαν ότι ξεκινά έρευνα για το ενδεχόμενο παράνομων κρατικών ενισχύσεων, που αφορά δάνειο της κυβέρνησης προς τις Κυπριακές Αερογραμμές ύψους 73 εκατ. ευρώ αλλά και τη συνεισφορά 31,3 εκατ. ευρώ για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Λίγους μήνες αργότερα η εταιρεία ανακοίνωσε την περικοπή και την κατάργηση δρομολογίων στις γραμμές εσωτερικού στην Ελλάδα για τη μείωση των ελλειμμάτων. Για τον ίδιο λόγο τον περασμένο Μάρτιο προχώρησε στην πώληση της χρονοθυρίδας της (slot) στο Λονδίνο στη Middle East Airlines, έναντι 6,3 εκατ. ευρώ.
Χ.ΤΖ.