Νέα έξοδο στις αγορές σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών με την έκδοση επταετών ομόλογων έως τέλος του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με στέλεχος του Υπ.Οικ., η ελληνική πλευρά θα προχωρήσει σε αντικατάσταση των έντοκων γραμματίων τρίμηνης και εξάμηνης διάρκειας με ομόλογα δωδεκάμηνα, δεκαοχτάμηνα ή ακόμα και διετίας.
efsyn.gr




