Pin It

sxoleiaΜε την έναρξη της σχολικής χρονιάς συμπίπτει η εφαρμογή της τροπολογίας με την οποία το υπουργείο Εσωτερικών υποστηρίζει ότι δίνει λύση στα ζητήματα που ανέκυψαν με τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία τους.

 

Η τροπολογία της τελευταίας στιγμής δίνει σε κάθε Περιφέρεια τη δυνατότητα, κατ’ εξαίρεση σχετικών διατάξεων, να προσφεύγει σε διαπραγματεύσεις για μεμονωμένα δρομολόγια ή για δαπάνες δρομολογίων, εφόσον παραμένουν αδιάθετα έπειτα από πρόχειρους διαγωνισμούς. Προϋπόθεση, το κόστος να μην υπερβεί τα περσινά επίπεδα. Σε άλλη διάταξη εξαιρεί περιοχές της χώρας, δίνοντας έμφαση στην Ανατολική Αττική και στην ευρύτερη περιοχή του Νομού Θεσσαλονίκης, από τους χιλιομετρικούς «φραγμούς» που όριζε η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ 24001/2013), η οποία τίθεται φέτος πρώτη φορά σε εφαρμογή.

 

Η κατάθεση τροπολογιών επί τροπολογιών προφανώς και εμφανίζει μια προχειρότητα ως προς την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με ένα ευαίσθητο ζήτημα, την εκπαίδευση των μαθητών. Αυτοδιοικητικά στελέχη αναφέρουν ότι όντως βελτιώνεται η κατάσταση γύρω από τη μεταφορά των μαθητών, διατηρούν όμως επιφυλάξεις. Περιγράφουν ότι για να προχωρήσουν σε συγκροτημένες διαδικασίες διαγωνισμών δρομολογίων απαιτείται χρόνος έως και 2-3 μηνών ενδεχομένως.

 

Ως προς το ζήτημα των μουσικών σχολείων, για το οποίο το υπουργείο υποστηρίζει ότι αντιμετωπίζονται και εκεί τα προβλήματα της μεταφοράς, για όσες περιπτώσεις γίνεται μίσθωση λεωφορείων, αυτοδιοικητικοί σημειώνουν ότι δεν υπάρχει σαφής εικόνα ως προς ζητήματα που αφορούν τη χρηματοδότηση των δρομολογίων. Δεν είναι λίγοι όσοι επιμένουν στην άποψη ότι η σχετική ΚΥΑ απαιτείται να διαμορφωθεί υπό διαφορετική φιλοσοφία.

 

Στ.Ζ.

 

Scroll to top