Πρόκειται για το τμήμα Γκάζι-Φάληρο, που στο μεγαλύτερο μέρος του κινείται παράλληλα με τη γραμμή του Ηλεκτρικού.
Το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 2,245 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 9,2 εκατ. έχουν εξασφαλιστεί για τη συμπλήρωση της γραμμής με άλλα 16 χλμ. στο τμήμα Γκάζι-Κηφισιά.
Θα λειτουργεί ως γραμμή κορμού, στην οποία θα «κουμπώνουν» τα τοπικά δίκτυα ποδηλατόδρομων, όπως υποσχέθηκε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης.
efsyn.gr