Pin It

metroΟι ανορθόδοξες πρακτικές του επικεφαλής του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών προκάλεσαν διαδικτυακό «πόλεμο», στον οποίο ενεπλάκη και το ΣΕΛΜΑ, το σωματείο των εργαζομένων στο μετρό, ενώ είναι πιθανόν η ανταλλαγή μηνυμάτων να υποκρύπτει υπόγειες κόντρες στις αστικές συγκοινωνίες.

 

Αφορμή στάθηκε μια ανάρτηση στο facebook εργαζόμενης σε γκισέ του μετρό για ένα περιστατικό που συνέβη την Κυριακή. Υποστηρίζει ότι μια επιβάτις ζήτησε βοήθεια για να βρει ένα προσωπικό της αντικείμενο που είχε ξεχάσει στον συρμό και όταν δεν μπόρεσε να το εντοπίσει, διαμαρτυρήθηκε με έντονο τρόπο προς την υπάλληλο, που της υπέδειξε να απευθυνθεί στην υπηρεσία απολεσθέντων.

 

Στο περιστατικό παρενέβη ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γ. Δημητριάδης. Κατά δήλωσή του, πάντα μέσω facebook, βρέθηκε τυχαία στο γεγονός και προσπάθησε να βοηθήσει στην επίλυση του θέματος.

 

Στην υπόθεση παρενέβη με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ, που ανέβασε τους τόνους και κατηγόρησε τον επικεφαλής του ΟΑΣΑ ότι τρομοκρατεί τους εργαζόμενους «μπαίνοντας στην καμπίνα του οδηγού, στο εκδοτήριο και τα σταθμαρχεία παίζοντας τον ρόλο του χωροφύλακα». «Ασκεί τα καθήκοντά του με πίστη στη συνεννόηση, τον διάλογο και το έργο που έχει αναλάβει», απαντά από την πλευρά του ο ΟΑΣΑ και χαρακτηρίζει τις καταγγελίες του ΣΕΛΜΑ «αποκυήματα νοσηρής συνδικαλιστικής ηγεσίας».

 

«Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε εφόδους στους χώρους δουλειάς», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Μάνθος Τσακός, γενικός γραμματέας του ΣΕΛΜΑ, και εξήγησε ότι συνεργάτες του Γ. Δημητριάδη κατέγραψαν με το κινητό τους οδηγό, ενώ υπάρχουν διαμαρτυρίες από τους εργαζόμενους που κάνουν τους ελέγχους εισιτηρίων ότι τους γίνονται υποδείξεις.

 

«Οι ελεγκτές έχουν ειδίκευση, είναι εργαζόμενοι με ωράριο και δεν παίρνουν ποσοστά από τα πρόστιμα, όπως γίνεται στα λεωφορεία», μας εξήγησε και πρόσθεσε ότι το ΣΕΛΜΑ είχε αγωνιστεί από την αρχή για να μην υπάρχουν «κεφαλοκυνηγοί» στο μετρό στον έλεγχο των εισιτηρίων.

 

Η «Εφ.Συν.» αναζήτησε τον Γ. Δημητριάδη για να τοποθετηθεί στο θέμα των παρεμβάσεων. Από το υπουργείο Μεταφορών μάς ενημέρωσαν για λογαριασμό του ότι δεν έχει να προσθέσει κάτι, αλλά δεν μας απάντησαν στο ερώτημα αν κάνει ανάλογες «εφόδους» σε λεωφορεία και τρόλεϊ, όπου υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.

 

Χ.ΤΖ.

 

Scroll to top