Pin It

Ξεπέρασε πλέον τους 500.000 συνδρομητές η ψηφιακή συνδρομητική πλατφόρμα της NOVA. Πρόκειται για νέο ιστορικό υψηλό που αποδεικνύει τη δυναμική της υπηρεσίας Nova 3Play και την απήχηση που έχει στο καταναλωτικό κοινό.

 

Η NOVA, σύμφωνα με τα στελέχη της, παραμένει ο κύριος άξονας ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, με τη διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά να ξεπερνάει πλέον το 20%.

 

Ξεκίνησε στις 20 Δεκεμβρίου του 1999 να εκπέμπει το δορυφορικό της μπουκέτο με το σλόγκαν «Δείτε τηλεόραση με Nova μάτι!», πέρασε στο «Δες ό,τι θέλεις, τη στιγμή που το θέλεις. Μόνο στη Νova!», ακολούθησε το «Προσπεράστε την τηλεόραση, ανεβείτε στη Nova», για να φτάσει στο «Nova, ζεις καλύτερα!» με μια σειρά από καινοτομίες.

 

Καθιέρωσε τις πολυκάμερες αθλητικές μεταδόσεις, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα.

 

Το 2010, η Nova έκανε την πρώτη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας (High Definition) στην Ελλάδα, ενώ έναν χρόνο μετά, το 2011, έκανε την πρώτη παραγωγή και μετάδοση 3D περιεχομένου στη χώρα. Σήμερα, η Nova συνεχίζει να καινοτομεί, με την υπηρεσία Nova Go, με τους συνδρομητές των αθλητικών καναλιών Novasports και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema να έχουν στη διάθεσή τους live TV αλλά και on demand, για να επιλέξουν το πρόγραμμα που θέλουν να παρακολουθήσουν, τη στιγμή που το θέλουν όπου και αν βρίσκονται.

 

Scroll to top