28/09/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σύγχρονη ζωή

      Pin It

Chromebook 2

Η πρόταση της Toshiba στις 13 ίντσες

 

Την είσοδό της στους φορητούς υπολογιστές 13 ιντσών πραγματοποιεί η Toshiba με το νέο μοντέλο της Chromebook 2. Με λεπτό σχεδιασμό, βάρος μόλις 1,35 κιλό, οθόνη 13,3 ιντσών, μνήμη RAM στα 2 ή 4GB, επεξεργαστή Intel Celeron και αυτονομία μπαταρίας που αγγίζει τις 11,5 ώρες, το Chromebook 2 αποτελεί ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία του που εξυπηρετεί τόσο επαγγελματικές ανάγκες όσο και τη ζωή ενός ταξιδιώτη. Το μοντέλο προσφέρει την επιλογή Full HD IPS ή μη ανακλαστικής HD οθόνης, ενώ διαθέτει στερεοφωνικά ηχεία Skullcandy, κρυμμένα κάτω από το πληκτρολόγιο.

 

To Chromebook 2 διαθέτει χωρητικότητα 100 GB δωρεάν στο cloud, τα οποία μπορούν να αποθηκευτούν αυτόματα καθώς συγχρονίζονται μέσω του Google Drive, ενώ η συμβατότητα με τα Android τηλέφωνα δίνει τη δυνατότητα συγχρονισμού και διανομής αρχείων μεταξύ φορητών συσκευών. Το πληκτρολόγιο είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του και η εργονομία του επιτρέπει την εύκολη χρήση του.

 

Το νέο μοντέλο Chromebook 2 της Toshiba προβλέπεται να διατεθεί στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2015 και ενδεικτικά η τιμή του στο Amazon είναι 325 δολάρια.

 

Crescent Bay

Η νέα «εικονική πραγματικότητα» της Oculus

 

Τι μπορεί να σημαίνει «εικονική πραγματικότητα» όταν μιλάμε για το νέο Oculus RIFT Crescent Bay; Μια διαφορετική εμπειρία στο gaming που μπορεί να μας «μεταφέρει» σε….

 

Το νέο Crescent Bay διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα ήχου, τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης 360 μοιρών (motion tracking). Η κάμερα που βρίσκεται στην πίσω πλευρά επιτρέπει στροφή 360 μοιρών στους gamers και κατά συνέπεια μεγάλη ελευθερία κινήσεων. Η ενσωμάτωση των ακουστικών αποτελεί το άνοιγμα της Oculus στον χώρο των πολυμέσων καθώς στο συγκεκριμένο πρϊόν δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του ήχου.

 

Παράλληλα, με τη συσκευή, από την εταιρεία ανακοινώθηκε και η πλατφόρμα Oculus Platform, η οποία αρχικά θα είναι διαθέσιμη για το Samsung Gear VR και δίνει τη δυνατότητα σε προγραμματιστές και εταιρείες ανάπτυξης να «ανεβάσουν» τις δικές τους δημιουργίες στον χώρο των εφαρμογών, των παιχνιδιών, των media κ.λπ.

 

Αλεξάνδρα Λεφοπούλου

 

Scroll to top