19/10/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οι εργολάβοι εισβάλλουν στον Δήμο Θεσσαλονίκης

Η ανάθεση της λειτουργίας του Μηχανουργείου σε εταιρεία, με αντίτιμο 4 εκατ. ευρώ, προκαλεί την μήνιν των εργαζομένων που αρνούνται την είσοδο ιδιωτών σε καίριες υπηρεσίες.
      Pin It

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Του Νίκου Φωτόπουλου

 

«Πεταμένα λεφτά» χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι το ποσό των 4.065.150 ευρώ που θα πάρει ιδιωτική εταιρεία για να λειτουργήσει το Μηχανουργείο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Χθες, πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, ενώ σε εξέλιξη βρισκόταν ο διαγωνισμός για την ανάθεση, παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης.

 

Η επισκευή των οχημάτων

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει επιδείξει μια συγκεκριμένη εταιρεία με έδρα την Αθήνα(!), η οποία είχε κερδίσει και προηγούμενο διαγωνισμό. Οπως λένε οι εργαζόμενοι, τα τελευταία δύο χρόνια με ισάριθμες συνεχόμενες συμβάσεις, έπειτα από ανάλογους διαγωνισμούς, έχουν δοθεί πάνω από 3,5 εκατ. ευρώ σε ιδιωτικές εταιρείες για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων του δήμου. Το ερώτημα που θέτουν είναι γιατί η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης επιλέγει να επισκευάζει παλιά οχήματα με κόστος κατά περίπτωση έως 25 χιλιάδες ευρώ, όταν η αγορά του ακριβότερου από αυτά απαιτεί 118 χιλιάδες ευρώ. Προτείνουν, μάλιστα, οι επισκευές και οι συντηρήσεις στον στόλο των οχημάτων να γίνονται από την υπηρεσία του δήμου με πολύ λιγότερα χρήματα, αρκεί οι εργαζόμενοι να έχουν εργαλεία και ανταλλακτικά.

 

«Είναι γνωστές οι καταγγελίες συναδέλφων, ότι οι εργολάβοι πληρώνονται πολλές εργασίες που έχουν πραγματοποιήσει τεχνίτες του δήμου, ενώ η διοίκηση αρνείται να παρουσιάσει τα στοιχεία για την εφαρμογή της σύμβασης σε δημοτικές παρατάξεις», καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι και κατηγορούν τη διοίκηση Μπουτάρη ότι προωθεί την ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών.

 

«Οι φόβοι για ιδιωτικοποίηση είναι στο μυαλό τους, εγώ υπηρετώ τον δημόσιο χαρακτήρα της καθαριότητας», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Παππάς, εξηγώντας ότι εάν δεν γίνουν επισκευές στα 300 απορριμματοφόρα και δεν μπορούν να μαζευτούν τα σκουπίδια, τότε είναι που θα προβάλει η ανάγκη να προσφύγει ο δήμος σε ιδιώτες για την καθαριότητα. Σημείωσε ότι ο διαγωνισμός αφορά εργασίες που δεν μπορεί να καλύψει το μηχανουργείο, αναφέροντας ότι οι αντιδράσεις «ορισμένων» είναι ανεδαφικές.

 

Το πιθάρι των Δαναΐδων

 

«Η διοίκηση Μπουτάρη γεμίζει το πιθάρι των Δαναΐδων, δηλαδή του εξής ενός επιχειρηματία, ο οποίος νέμεται τον χώρο της καθαριότητας – και όχι μόνο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαμε να είχαμε δώσει φιλί ζωής στην ΕΛΒΟ, να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, αντί να οδηγείται σε κλείσιμο.

 

Η Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη είχε ήδη καταθέσει την πρόταση αυτή για την επισκευή των οχημάτων από την ΕΛΒΟ από το 2011», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής της παράταξης, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης.

 

Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουν οι αξιολογήσεις των φακέλων με τις προσφορές που κατατέθηκαν από επτά εταιρείες.

 

Scroll to top