10/03/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Διόδια stop» στο Αιγίνιο

      Pin It

Πολλοί οδηγοί φορτηγών για να αποφύγουν το διόδιο των 15 ευρώ ακολουθούν την παλιά εθνική οδό, που αυξάνει τη διαδρομή κατά 10 χλμ αλλά το κόστος μόλις 2-3 ευρώ. Επιβαρύνεται, όμως, το επαρχιακό δίκτυο

 

getFile (32)Πάνδημο «όχι» στον νέο σταθμό διοδίων στο Αιγίνιο θα πουν αύριο στις 12 το μεσημέρι οι κάτοικοι της Πιερίας, που δίνουν ραντεβού… πάνω από τις μπάρες. «Πρόκειται για εμφανέστατο, χονδροειδές λάθος», επιμένει ο δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού Βαγγέλης Πολύζος, που μαζί με τους τέσσερις βουλευτές που εκλέγει η Ν.Δ. στον νομό Πιερίας έχουν υπογράψει κείμενα διαμαρτυρίας, στα οποία όμως δεν απαντά η κυβέρνηση.

 

«Σε απόσταση μόλις 40 χλμ, που χωρίζουν την πόλη μας από τη Θεσσαλονίκη, λειτουργούν δύο σταθμοί διοδίων», λέει στην «Εφ.Συν.» ο Αντώνης Νταγλιούδης, μέλος της επιτροπής κατά των διοδίων. Μας εξηγεί ότι υπάρχουν άτομα που κάνουν καθημερινά την απόσταση, αφού η περιοχή είναι πλέον προάστιο της Θεσσαλονίκης και πολλοί κάτοικοι της περιοχής δουλεύουν σε επιχειρήσεις των δυτικών δήμων. «Υπάρχουν κίνδυνοι και για την ασφάλεια» προσθέτει, και μας εξηγεί ότι πολλοί οδηγοί φορτηγών για να αποφύγουν το διόδιο των 15 ευρώ ακολουθούν την παλιά εθνική οδό, που αυξάνει τη διαδρομή κατά 10 χλμ αλλά το κόστος μόλις 2-3 ευρώ. Επιβαρύνεται, όμως, το επαρχιακό δίκτυο, ιδιαίτερα τους δρόμους που περνούν μέσα από τη Χαλκηδόνα και την Αλεξάνδρεια. «Ζητούμε από τους αρμόδιους να πάρουν μέτρα πριν θρηνήσουμε θύματα», προειδοποιεί ο εκπρόσωπος της επιτροπής.

 

Ο σταθμός διοδίων στο Αιγίνιο προβλέπεται από τη σύμβαση του 2007 για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός-Κλειδί. Οι αρμόδιοι του τότε υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, για άγνωστους λόγους, δεν είχαν πάρει υπόψη τους ότι μετά από 12 χλμ λειτουργούσε ήδη ο σταθμός των Μαλγάρων, ενώ 40 χλμ πριν βρίσκεται ο σταθμός της Λεπτοκαρυάς. Γι' αυτό τον λόγο, ώς τις 28 Ιανουαρίου 2013 το υπουργείο δεν είχε δώσει άδεια για το Αιγίνιο. Βεβαίως είχε κάνει συμφωνία με τους εργολάβους που όλα αυτά τα χρόνια εισπράττουν μέρος των εσόδων από τα Μάλγαρα. Η ρύθμιση αυτή σταμάτησε να εφαρμόζεται εδώ και ενάμιση μήνα, χωρίς να δοθούν εξηγήσεις στους φορείς της περιοχής που επισκέφθηκαν δύο φορές το υπουργείο.

 

Χ.ΤΖ.

Scroll to top