Pin It

Για την κάλυψη των δρομολογιακών αναγκών πέντε μεγάλων άγονων γραμμών και κάποιων μικρότερων, για διάστημα 36 εβδομάδων μέχρι και τις 31/10/2013, το υπουργείο Ναυτιλίας προκήρυξε ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό.

 

Ο διαγωνισμός θα γίνει στις 16 Απριλίου στις 10 το πρωί, στο κτίριο του υπουργείου Ναυτιλίας στην Ακτή Βασιλειάδη. Σε περίπτωση που για κάποια δρομολογιακή γραμμή δεν υπάρξει συμμετοχή, είτε οι συμμετέχοντες απορριφθούν από τις αρμόδιες επιτροπές, ο διαγωνισμός μπορεί να επαναληφθεί μετά από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) με τους ιδιους ή άλλους όρους.

 

Η δαπάνη για την κάλυψη των συγκεκριμένων γραμμών βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και για το διάστημα των 36 εβδομάδων θα κυμανθεί από 3.691.209 ευρώ έως 4.285.219 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ) ανάλογα με την κατηγορία των πλοίων που θα προσφέρουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.

 

Με αφετηρία από τον Πειραιά προκηρύσσονται οι εξής γραμμές: Μήλος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ιος – Σαντορίνη και επιστροφή, Σίφνος-Φολέγανδρος – Σίκινος – Ιος – Θήρα και επιστροφή, Θήρα – Ανάφη και επιστροφή, Νάξος – Δονούσα και επιστροφή, Πάρος – Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσια – Κατάπολα και επιστροφή, Κύμη – Σκύρος και επιστροφή, Χανιά – Τριζόνια και επιστροφή, Χώρα Σφακίων – Γαύδος και επιστροφή, Αγ. Στέφανος – Παλαιοκαστρίτσα – Ερείκουσα – Μαθράκι – Οθωνοί και επιστροφή, Παλαιοχώρα – Γαύδος και επιστροφή και άλλες μικρότερες.

 

Να σημειωθεί ότι την Πέμπτη θα συγκληθεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών(ΣΑΣ) με μια σειρά θεμάτων, όπως τα αιτήματα πέντε ταχύπλοων πλοίων («Αίολος Κεντέρης», «Αίολος Κεντέρης Ι» και Highspeed 4,5 και 6) για δρομολογήσεις από τον Ιούνιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

 

Μέχρι τώρα τα ταχύπλοα ξεκινούσαν τα δρομολόγιά τους πριν από το Πάσχα, αλλά τώρα βάσει των διατάξεων του νέου πολυνομοσχεδίου του ΥΝΑ, το οποίο βέβαια ακόμα δεν έχει ψηφιστεί, μειώνεται η υποχρεωτική δρομολογιακή τους περίοδος.

 

Χριστίνα Παπασταθοπούλου

 

[email protected]

 

Scroll to top