Μ' ένα αίτημα από τους ακτοπλόους, που έκανε «πρεμιέρα», αυτό της δρομολόγησης των ταχύπλοων επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων μόνο στην «καρδιά» του καλοκαιριού, συνεδρίασε χθες το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στο υπουργείο Ναυτιλίας, στην Ακτή Βασιλειάδη.
Αίτημα, που δικαιολογεί την κριτική που δέχεται επί περίπου δύο μήνες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας για το πολυνομοσχέδιο που έχει έτοιμο και, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλη, «οδεύει» στη Βουλή. Τα ναυτεργατικά σωματεία υποστηρίζουν ότι με συγκεκριμένες διατάξεις του νομοσχεδίου καταργείται η υποχρεωτική δεκάμηνη δρομολόγηση των πλοίων που ίσχυε μέχρι σήμερα.
Ισχυρισμό, που ο κ. Μουσουρούλης δεν δέχεται, αλλά οι αιτήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών στο χθεσινό ΣΑΣ, οι οποίες δεν γνωρίζουμε αν θα γίνουν δεκτές, καθώς οι αποφάσεις του Συμβουλίου θα γίνουν γνωστές τις επόμενες ημέρες, δείχνουν πως έχουν βάση οι ισχυρισμοί των συνδικαλιστών ναυτικών.
Τα συγκεκριμένα αιτήματα αφορούν: «Αίολος Κεντέρης Ι» στη γραμμή Πειραιά – Μύκονος – Εύδηλος Ικαρίας – Βαθύ Σάμου από 16/7/2013 έως 1/9/2013, «Highspeed 5» στη γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος από 7/6/2013 έως 8/9/2013, «Ηighspeed 6» στη γραμμή Πειραιάς – Ιος – Θήρα από 14/6/2013 έως 8/9/2013, «Αίολος Κεντέρης» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά από 19/7/2013 έως 1/9/2013, «Highspeed 4» στη γραμμή Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Θήρα από 7/6/2013 έως 8/9/2013.
Χριστίνα Παπασταθοπούλου