Pin It

Αναστάτωση, αγανάκτηση και οργή έχει προκαλέσει στον ελληνισμό των Ηνωμένων Πολιτειών η δημοσίευση, ανήμερα της 21ης Απριλίου, διαφήμισης στην ομογενειακή εφημερίδα «Εθνικός Κήρυξ», η οποία απεικονίζει τον δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο και τίτλους «Ζήτω η 21η Απριλίου» και «Δικαιώθηκε».

 

Μέλη της Ομογένειας χαρακτηρίζουν «πρόκληση» εκ μέρους της εφημερίδας την απόφαση να δημοσιεύσει μια ανυπόγραφη διαφήμιση της επτάχρονης χούντας με ύμνους προς τον δικτάτορα, του στιλ «το όνομά σου τώρα πια αιώνια θα μείνει». Μάλιστα θεωρούν ότι πίσω από τη συγκεκριμένη επιλογή βρίσκονται οι ίδιοι οι υπεύθυνοι έκδοσης της εφημερίδας, παραβιάζοντας κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Υπενθυμίζουν δε τα κατάπτυστα «έργα και ημέρες» της χουντικής διακυβέρνησης, η οποία, όπως λένε, «κατέλυσε την ελληνική δημοκρατία και φυλάκισε, εξόρισε, βασάνισε και δολοφόνησε χιλιάδες αθώους Ελληνες πολίτες».

 

Μάλιστα ζητούν από την ιδιοκτησία της εφημερίδας, εάν έχει συνειδητοποιήσει το πόσο ντρόπιασε την Ομογένεια, να προχωρήσει σε συγκεκριμένα βήματα: Κατ' αρχάς να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των ατόμων ή του οργανισμού που πλήρωσαν για να δημοσιευτεί η εν λόγω διαφήμιση. Κατά δεύτερον, να δημοσιεύσει πρωτοσέλιδα, στο σημερινό αλλά και στο κυριακάτικο φύλλο, δήλωση υπογραμμένη από τη διεύθυνση, ότι ο «Εθνικός Κήρυκας» δεν ενστερνίζεται τις απόψεις αυτές.

 

Πάντως, είναι χαρακτηριστικό ότι χθες στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας επελέγη να δημοσιευτεί (http://www.ekirikas.com/article/120393) μόνο το κομμάτι της δημοσκόπησης της Metron Analysis που έγινε για την «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» και αφορά τη χουντική διακυβέρνηση, με τον εύγλωττο τίτλο «Δημοσκόπηση της “Κ.Ε.” δείχνει το 30% να εκτιμά πως τα πράγματα ήταν καλύτερα επί χούντας».

 

Τάσος Τσακίρογλου

 

Scroll to top