Pin It

Ασχημα τα νέα για τις τράπεζες. Ο ένας στους δύο πελάτες τους παγκοσμίως δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες τους, γι' αυτό και εξετάζει το ενδεχόμενο να μετακινηθεί τους επόμενους 6 μήνες προς κάποια ανταγωνίστρια.

 

Αποκαλυπτική η διεθνής έρευνα World Retail Banking Report 2013 της Capgemini για την εμπιστοσύνη των πολιτών στις τράπεζες που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα. Η έρευνα, στην οποία περιλαμβάνεται δημοσκόπηση 18.000 πελατών λιανικής τραπεζικής (δανειολήπτες-καταθέτες ) σε 35 χώρες, διαπιστώνει ότι το 41% των πελατών δεν είναι σίγουρο για το αν θα παραμείνει στην τράπεζά του το επόμενο εξάμηνο, ενώ ένα επιπλέον 10% λέει ότι έχει ήδη αποφασίσει να φύγει.

 

Τα αποτελέσματα είναι ανάλογα με αυτά της περσινής έρευνας και επιβεβαιώνουν τη χαμηλή εμπιστοσύνη του κόσμου προς τις τράπεζες. Η απώλεια της εμπιστοσύνης επιδεινώθηκε πέρσι από τα συνεχιζόμενα σκάνδαλα του χρηματοπιστωτικού τομέα όπως η αποκάλυψη χειραγώγησης των επιτοκίων της διατραπεζικής αγοράς του Λονδίνου ή η συμμετοχή τραπεζικών ιδρυμάτων σε ξέπλυμα χρήματος. Κυρίως όμως από τις παραπλανητικές πρακτικές που εφαρμόζουν αρκετά ιδρύματα.

 

Η έκθεση της Capgemini, μία από τις μεγαλύτερες του είδους, διαπιστώνει ακόμη ότι οι πελάτες των τραπεζών της Β. Αμερικής είναι πιο ικανοποιημένοι. Στον Καναδά το 61% των πελατών λιανικής τραπεζικής δηλώνει ικανοποιημένο ενώ στις ΗΠΑ το 57%. Αντίθετα, το χαμηλότερο επίπεδο ικανοποίησης -15%- υπάρχει στο Χονγκ Κονγκ και την Ιαπωνία (22%).

Scroll to top