Pin It

Καμία απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμα για τον τρόπο που θα αντιμετωπιστεί η ανισοτιμία που δημιουργήθηκε στη βαθμολόγηση των Μαθηματικών

 

Της Αννας Ανδριτσάκη

 

Με Αρχαία θεωρητικής και Μαθηματικά θετικής κατεύθυνσης συνεχίζονται σήμερα οι περιπετειώδεις πανελλαδικές εξετάσεις που για ακόμη μια χρονιά δεν κατάφεραν να κρατηθούν στο ύψος της κρίσιμης περίστασης. Θέματα άπιαστα ακόμα και στα μαθήματα γενικής παιδείας, δυσκολίες που μόνον οι «υπεράριστοι» μπορούν να υπερβούν και παρατυπίες επικίνδυνες για τον ίδιο τον θεσμό. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το υπουργείο Παιδείας και την ΚΕΕ για την εκπρόθεσμη και επιζήμια για εκατοντάδες υποψηφίους αλλαγή στη βαθμολόγηση των Μαθηματικών (γενική).

 

Παρά τις καταγγελίες από τους ίδιους τους βαθμολογητές για την αθέμιτη ξαφνική ανατροπή στο σύστημα βαθμολόγησης των Μαθηματικών και αφού είχε ξεκινήσει η βαθμολόγηση, καμία απάντηση δεν έχει ακόμα δοθεί αν όχι για να εξηγηθεί η αλλαγή, τουλάχιστον για τον τρόπο που θα αντιμετωπιστεί η ανισοτιμία που δημιουργήθηκε.

 

Την ίδια στιγμή η ΟΛΜΕ συνδιοργανώνει συλλαλητήριο ενάντια στην επιστράτευση την Παρασκευή (31 Μαΐου), μαζί με την ΠΝΟ και τα Σωματεία Εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ που, επίσης, υπέστησαν επίταξη.

 

Κατά τα άλλα, τελευταίο πλήγμα στον κλάδο αποτελεί η βαθμολογική και μισθολογική υποβάθμιση 12.500 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, που εκτός από μια νέα σοβαρή μείωση των αποδοχών τους με βάση τη (νέα) οικονομική επίθεση, αντιμετωπίζουν και τον κίνδυνο, μεταγενέστερα, να κριθούν απορριπτέοι, υπό απόλυση.

 

Σύμφωνα με γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ύστερα από ερώτημα του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης σχετικά με τα βαθμολογικά και μισθολογικά κριτήρια του κλάδου ζητείται η εφαρμογή της παραγράφου 4 του άρθρου 28 του Νόμου 4024/2011, που προβλέπει υποβάθμιση των τυπικών προσόντων από ανώτερη βαθμίδα σε αυτή που ανήκουν κανονικά. «Η γνωμοδότηση έγινε κατά παράβαση του ν.1566/11 που προβλέπει τα προσόντα κάθε κατηγορίας εκπαιδευτικού» απαντά η ΟΛΜΕ, καταγγέλλοντας ότι «αν γίνει δεκτή και από το υπουργείο Παιδείας, πρακτικά σημαίνει την υποβάθμιση κατηγορίας, τη μείωση αποδοχών και την επιστροφή χρημάτων από τους εκπαιδευτικούς αναδρομικά από τον Νοέμβριο του 2011 (!)».

 

Scroll to top