Μήνυμα δεν… ελήφθη
Οπως κάθε χρονιά, το ΕΣΡ απέρριψε και φέτος το διαφημιστικό τού Athens Pride, που είχε υποβληθεί προκειμένου να εγκριθεί ως κοινωνικό μήνυμα. Εδειχνε σκηνές από προηγούμενα φεστιβάλ και κατέληγε σ' ένα φιλί μεταξύ δύο γυναικών. Το μήνυμα «με κύριο σκοπό την προβολή των λεσβιών, των γκέι, των αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών ατόμων στην κοινωνία και των διεκδικήσεών τους» δεν εμπίπτει στις διατάξεις και «δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μήνυμα κοινωνικού χαρακτήρα», αναφέρει η απόφαση της ολομέλειας. Φαίνεται ότι το ΕΣΡ θεωρεί πως το μήνυμα για την πορεία και το Φεστιβάλ Ομοφυλόφιλης Υπερηφάνειας (γίνεται το άλλο Σάββατο στην Κλαυθμώνος) δεν αφορά τη «λειτουργία θεσμών δημοκρατικού πολιτεύματος» ούτε τις «ανάγκες και απαραίτητα μέτρα προαγωγής της προστασίας, πρόνοιας και διευκόλυνσης [...] των ομάδων πληθυσμού που χρήζουν κοινωνικής προστασίας». Είναι όμως έτσι; Μέλος του Pride καταγγέλλει ότι του ειπώθηκε κατά την επικοινωνία του με το ΕΣΡ: «Το πρόβλημα είναι το φιλί. Αν κοπεί, τότε θα περάσει το διαφημιστικό και θα μπορεί να θεωρηθεί κοινωνικό μήνυμα». Είναι γνωστό το αμαρτωλό παρελθόν του ΕΣΡ στο θέμα των γκέι φιλιών. Αν λοιπόν το Συμβούλιο δεν αντιλαμβάνεται από ποιους «χρήζουν κοινωνικής προστασίας» οι ομοφυλόφιλοι, ας κοιτάξει τον καθρέφτη. Δ.Αγγ.
Δικαιοσύνη «στα άκρα»
Ο Αντώνης Ρουπακιώτης (υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) και οι καθηγητές Βασίλης Σκουρής (πρόεδρος του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ενωσης) και Θεόδωρος Φορτσάκης (πρόεδρος της Νομικής Σχολής Αθηνών) έρχονται απόψε «Στα άκρα» και αναλύουν στη Βίκυ Φλέσσα τις απόψεις και τις θέσεις τους για τα αίτια της παθογένειας στην ελληνική Δικαιοσύνη ενώ προτείνουν και λύσεις. Στην εκπομπή παρεμβαίνουν ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Κωνσταντίνος Μενουδάκος, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Αδαμόπουλος και ο πρόεδρος της Ενωσης Ασκουμένων και Νέων Δικηγόρων Αθηνών Γιώργος Κώτσηρας.
Με γρήγορη ροή
Ενα νέο website προτείνει οικονομικές λύσεις για ταξιδιώτες. Πρόκειται για το travelkiki.com, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων ανάμεσα στα μεγαλύτερα online πρακτορεία, επιτρέποντας στους επισκέπτες του να επιλέξουν την πραγματικά φτηνότερη προσφορά. Δημιουργήθηκε από ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και επαγγελματιών του Internet, οι οποίοι έχουν σημείο εκκίνησης την εκτίμηση ότι σε μια αγορά στην οποία οι διακυμάνσεις τιμών είναι συνεχείς -και ειδικά στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία- ακόμα και το τελευταίο ευρώ είναι σημαντικό για τον κάθε ταξιδιώτη. Το όνομα του web site είναι εμπνευσμένο από τη λέξη kiki της παραδοσιακής χαβανέζικης γλώσσας, που σε ελεύθερη απόδοση σημαίνει «γρήγορη, ελεύθερη ροή»…