26/06/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οι… ύφαλοι του υπουργού Ναυτιλίας

Μπορεί χθες να κύλησαν όλα ομαλά, στην τελετή παράδοσης-παραλαβής του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, το υπουργείο να άλλαξε χέρια μετά από ένα χρόνο.
      Pin It

Της Χριστίνας Παπασταθοπούλου

 

Μπορεί χθες να κύλησαν όλα ομαλά, στην τελετή παράδοσης-παραλαβής του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, το υπουργείο να άλλαξε χέρια μετά από ένα χρόνο παραμένοντας όμως στη Ν.Δ., αλλά ο νέος υπουργός Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτης, που παρέλαβε από τον απερχόμενο Κ. Μουσουρούλη, γνωρίζει ότι δεν αναλαμβάνει και την πιο «αναπαυτική» υπουργική καρέκλα. Πολλά είναι τα θέματα που παραμένουν ανοιχτά και που ο Μ. Βαρβιτσιώτης θα πρέπει να χειριστεί με ιδιαίτερη προσοχή, με πρώτο και κυριότερο την επερχόμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Ηδη είναι γνωστό ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και αντιπρόεδρος πλέον της κυβέρνησης Ευάγγ.Βενιζέλος διαφωνεί με την παραχώρηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ανώνυμης εταιρείας του ΟΛΠ, κάτι που επιθυμούν ανώτατοι κυβερνητικοί παράγοντες και η Cosco.

 

Το απόγευμα ο Μ. Βαρβιτσιώτης ξεκινά τη θητεία του με τα εγκαίνια του προβλήτα ΙΙΙ της Cosco μαζί με τον πρωθυπουργό, ενω αύριο θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στ. Σταυρίδη και με τον κάπτεν Γουέι Τζιαφού για να συζητήσουν προφανώς για το μέλλον του λιμανιού του Πειραιά.

 

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες -ήδη υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στην κάλυψη συγκεκριμένων δρομολογίων, ειδικά στο Β. Αιγαίο- αλλά και τα προβλήματα της ναυτεργασίας είναι τα άλλα δύο θέματα που θα απασχολήσουν έντονα τον νέο υπουργό. Η ανεργία των ναυτικών βρίσκεται στα ύψη, καθώς τα δυο τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΝΕ, παρουσιάζει δραματική αύξηση και για πρώτη φορά «χτυπά» πλέον σοβαρά και τους αξιωματικούς.

 

Ενα άλλο «καυτό» θέμα είναι αυτό της φορολογίας των εφοπλιστών, καθώς ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί τι ακριβώς θα γίνει με την εθελοντική προσφορά, ζήτημα το οποίο κυβέρνηση και εφοπλιστές συζητούν εδώ και πολύ καιρό, χωρίς ωστόσο να έχουν καταλήξει κάπου μέχρι σήμερα.

 

[email protected]

Scroll to top