Pin It

«Ηταν αληθινή γκάφα ή ένα καλοστημένο κόλπο του μάρκετινγκ;» αναρωτιέται ο ευρωπαϊκός Τύπος για τα εκατομμύρια emails που έστειλε ο Τζέιμς Μπλαντ από τον προσωπικό λογαριασμό του σε χρήστες σε όλον τον κόσμο. Το email είχε τίτλο «Θα ήθελα να είσαι ο πρώτος που ακούει το νέο μου σινγκλ» και λίγο πιο κάτω διευκρίνιζε: «Ετσι… Μόνο για εσάς… Εδώ είναι το πρώτο κομμάτι από το νέο μου άλμπουμ!..», μιλάει «για την αγάπη, τη ζωή, τον φόβο και την ελπίδα… και περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, για εσάς… και για μένα…»

 

Κάπως έτσι μάθαμε ότι το κομμάτι που αναφερόταν στο mail είναι το «Bonfire Heart», που θα συμπεριλαμβάνεται στο νέο άλμπουμ του Βρετανού το οποίο αναμένεται στις 21 Οκτωβρίου. Αμέσως μετά την «γκάφα», ο Μπλαντ επανήλθε στο twitter γράφοντας: «Ωχ… Μόλις έστειλα κατά λάθος mail στο σύνολο του Ηνωμένου Βασιλείου. Χα!», ενώ η εταιρεία του δήλωσε ότι «αυτό συνέβη εκ παραδρομής».

 

Στα social media δημιουργήθηκε αμέσως σούσουρο, ενώ κάποιοι αμφισβήτησαν ευθέως το υποτιθέμενο λάθος του Μπλαντ. Μια από αυτές και η Σκοτσέζα μουσικός Nina Nesbitt, η οποία πήρε τον λόγο στο twitter και κατηγόρησε την ομάδα παραγωγής του τραγουδιστή για πονηρό τέχνασμα: «Τρομερό μάρκετινγκ από την ομάδα Τζειμς Μπλαντ».

 

Μ.Κ.

 

 

Scroll to top