Την κατάργηση των φαραωνικών οδικών σηράγγων στον Υμηττό, εκτός από αυτή που αφορά την επέκταση της δυτικής περιφερειακής, προβλέπει το αναθεωρημένο σχέδιο του Ρυθμιστικού, που κοινοποίησε το υπουργείο Περιβάλλοντος στα συναρμόδια υπουργεία, ζητώντας τους να υποβάλουν τις προτάσεις τους μέσα στον Σεπτέμβριο, ώστε να ψηφιστεί από τη Βουλή ως το τέλος του χρόνου.
Οι προτάσεις για την ανάπτυξη της Αττικής με χρονικό ορίζοντα το 2021 δεν περιλαμβάνουν την ανατολική περιφερειακή Υμηττού με τη νέα σήραγγα στην Αργυρούπολη, που αφορούσε την απευθείας σύνδεση του παλιού αεροδρομίου με το «Ελ. Βενιζέλος», καθώς και το διαμπερές «τρύπημα» του βουνού για την άμεση επικοινωνία του Λεκανοπεδίου με τα Μεσόγεια.
Η σύνδεση των Μεσογείων με τις ακτές του Σαρωνικού σε πρώτη φάση θα γίνει με την κατασκευή λεωφορειολωρίδας στον άξονα Ελληνικό (σταθμός μετρό)-λεωφόρος Βουλιαγμένης-Βούλα-Βάρη-Κορωπί-αεροδρόμιο. Μένει πάντως να συμφωνήσει και το συναρμόδιο υπουργείο Υποδομών, που διαχρονικά προωθεί με θέρμη τους συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους στην Αττική.
Αναλυτικά το ρεπορτάζ της Χαράς Τζαναβάρα στη σελίδα 38 της Εφημερίδας των Συντακτών που κυκλοφορεί