Pin It

Παρατείνεται το σίριαλ της εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean έναντι 72 εκατ. ευρώ, καθώς η τελική απόφαση των Βρυξελλών, που αναμενόταν έως τις 3 Σεπτεμβρίου, μετατέθηκε για τις 16 Οκτωβρίου. Αιτία είναι η νέα πρόταση που υπέβαλε η Aegean στις 8 Αυγούστου. Είναι η δεύτερη φορά που καταθέτει βελτιωμένη προσφορά, αφού η αρχική δεν έπεισε την Επιτροπή. Στην ανακοίνωση που είχε εκδοθεί τον Απρίλιο από την Ε.Ε., είχαν διατυπωθεί ενστάσεις για την προτεινόμενη εξαγορά, που αφορούν τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων σε ορισμένα δρομολόγια του εσωτερικού, όπως Χανιά, Μυτιλήνη, Αλεξανδρούπολη, Κέρκυρα και Κω. Στην πράξη, βεβαίως, η Aegean διαθέτει ήδη το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Olympic Air, που ανήκει στον όμιλο της MIG, ενώ οι δύο εταιρείες είναι έτοιμες να προχωρήσουν σε αλλαγές σε δρομολόγια οι οποίες έχουν ενδιαφέρον. Συγκεκριμένα, η Olympic Air διακόπτει από τις 30 Σεπτεμβρίου το δρομολόγιο προς Ρόδο και από τις 14 Οκτωβρίου προς Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο. Μειώνει επίσης τη συχνότητα των δρομολογίων προς Σάμο, Κέρκυρα και Χίο. Η Aegean σταματά τα δρομολόγια προς Αλεξανδρούπολη (τέλη Σεπτεμβρίου), Κω και Κέρκυρα (τέλη Οκτωβρίου). Ενισχύει το δίκτυο εξωτερικού κατά 10%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, επανερχόμενη σε γραμμές όπως αυτή του Καΐρου. Σχετικά με τιμές των εισιτηρίων, στελέχη της Aegean διατείνονται ότι στο δίκτυο εσωτερικού έχουν μειώσει τους ναύλους κατά 20-30% τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με αποτέλεσμα ο μέσος ναύλος να φθάνει τα 46 ευρώ, χωρίς τους φόρους. Πάντως, οι τιμές παραμένουν υψηλές, και μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις που δρομολόγια του εξωτερικού είναι φθηνότερα από γραμμές του εσωτερικού.

 

Χ.ΤΖ.

 

Scroll to top