17/11/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα μετρήσιμα αποτελέσματα της ΕΚΕ

Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 70% των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι οι δεσμεύσεις μιας επιχείρησης στην ΕΚΕ είναι σημαντικό στοιχείο για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
      Pin It

Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 70% των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι οι δεσμεύσεις μιας επιχείρησης στην ΕΚΕ είναι σημαντικό στοιχείο για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας

 

Η εθελοντική εφαρμογή προγραμμάτων ΕΚΕ και η θετική τοποθέτηση των επιχειρήσεων απέναντι στην κοινωνία, όπως επισημαίνει το Ελληνικό Δίκτυο, προσδίδει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τις καθιστά πιο ανθεκτικές σε αιφνιδιασμούς, ενώ αυξάνονται και πιθανότητες προσέλκυσης και διατήρησης πελατών και εργαζομένων. Επιπρόσθετα, πολλές επιχειρήσεις θεωρούν την ΕΚΕ σημαντικό κομμάτι διαχείρισης κινδύνων και της στρατηγικής τους για διατήρηση και επαύξηση της φήμης του. Πολλές μελέτες εξάλλου έχουν καταδείξει τα τελευταία χρόνια τη θετική σχέση μεταξύ εταιρικής κοινωνικής επίδοσης και οικονομικής επίδοσης. Το London Business School εξέτασε 80 μελέτες για την ΕΚΕ και οι 42 έδειξαν θετική επίδραση, οι 19 δεν έδειξαν κάποια σχέση, οι 15 έδειξαν μεικτά αποτελέσματα και μόνο οι 4 έδειξαν αρνητική επίδραση. Μια άλλη πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 70% των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι οι δεσμεύσεις μιας επιχείρησης στην ΕΚΕ είναι σημαντικό στοιχείο για την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αρκετοί μάλιστα δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω τίμημα για προϊόντα κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνα. Επιπρόσθετα, οι δράσεις ΕΚΕ μπορεί να έχουν και μεγαλύτερη λειτουργική αποδοτικότητα, όπως βελτιωμένη αποδοτικότητα στη χρήση ενέργειας και φυσικών πόρων, μείωση των αποβλήτων, πώληση ανακυκλωμένων υλικών.

 

Scroll to top