Γερμανοί, Γάλλοι, Ρώσοι και Κινέζοι διεκδικούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την πρώτη επιχείρηση κοινής ωφέλειας που ανοίγει το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων. Με ψαλίδισμα μισθών, δραστική μείωση του αριθμού των εργαζομένων και συρρίκνωση δρομολογίων, η «νύφη» είναι έτοιμη να υποδεχθεί τους «μνηστήρες». Αν μάλιστα δώσει το «πράσινο φως» η Ευρωπαική Επιτροπή, θα πάρουν και «προίκα» τις κρατικές ενισχύσεις των 45-50 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για τις άγονες γραμμές! Η κυβέρνηση ιδιωτικοποιεί τα μεταφορικά δίκτυα της χώρας, παραχωρώντας τα σε ξένες εταιρίες που όμως είναι κρατικές! Ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ. ΣΕΛ 42-43 (στο φύλλο που κυκλοφορεί)