29/12/12 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ενα αστέρι πέφτει πέφτει…

      Pin It

Του Σωτήρη Μανιάτη

 

Θα περίμενε κανείς ότι, λόγω οικονομικής κρίσης, η μικρή οθόνη θα γνώριζε τις καλύτερες στιγμές της από πλευράς τηλεθέασης. Οι περισσότεροι, κλεισμένοι πλέον στα σπίτια τους, θα έπρεπε να βλέπουν μανιωδώς ό,τι… πλασάρουν τα τηλεοπτικά κανάλια.

 

Ελα όμως που όπως φαίνεται δεν είναι έτσι. Αλλωστε, για να συμβεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να υπάρχουν και προγράμματα της… προκοπής στη μικρή μας οθόνη. Κι αυτά πλέον είναι είδος, όχι απλώς εν ανεπαρκεία, αλλά υπό εξαφάνιση.

 

Αυτό βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν καθηλωνόμαστε ήδη αρκετές ώρες καθημερινά μπροστά στα χαζοκούτια μας. Απλά, ενώ κάθε χρόνο παρατηρείται έστω και μικρή αύξηση στον χρόνο που αφιερώνουμε στις τηλεοράσεις μας, την περσινή σεζόν (2011-2012) εμφανίστηκε μείωση (σε σύγκριση με το 2010-2011) περίπου επτά λεπτών και ήδη στο πρώτο δίμηνο αυτής της σεζόν (2012-2013) εντοπίζεται νέα μείωση που ξεπερνάει μάλιστα το δεκάλεπτο.

 

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurement, για το διάστημα 20/10-20/12/2012 ο μέσος ημερήσιος χρόνος που καθηλωνόμαστε μπροστά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες φτάνει τις τέσσερις ώρες και 47 λεπτά. Και είναι μειωμένος κατά 11 λεπτά από το αντίστοιχο διάστημα του 2011 που άγγιξε σχεδόν τις πέντε ώρες καθημερινά (298 λεπτά).

 

Σε πτώση, λοιπόν, και η τηλεθέαση αυτό το διάστημα -άλλωστε τι να δει κανείς;-, αλλά οι φανατικοί τηλεθεατές συγκεκριμένων προγραμμάτων παραμένουν ακλόνητοι. Για το ίδιο διάστημα ο Λάκης Λαζόπουλος με το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» (Alpha) παραμένει στην κορυφή των μετρήσεων, καθηλώνοντας στους καναπέδες τους 1.893.000 τηλεθεατές (20/11).

 

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το «Dancing with the stars» του ΑΝΤ1 με 1.704.000 άτομα κατά μέσον όρο (18/11) και ακολουθεί ξένη ταινία από το Mega, το «2012», που την είδαν κατά μέσον όρο 1.622.000 τηλεθεατές.

 

Από τα τούρκικα «σαπούνια», πάντως, από τα οποία έχει γεμίσει η μικρή μας οθόνη μόνο ο «Σουλεϊμάν, ο μεγαλοπρεπής» (ΑΝΤ1) κατάφερε το συγκεκριμένο διάστημα (20/10-20/12/2013) να βρεθεί στο Top-10 της Νielsen και μάλιστα μόλις στην ένατη θέση, με 1.412.000 άτομα (11/12).

 

Και στην τελευταία θέση βρέθηκε μια παλιά καλή ελληνική κωμωδία: το «Της κακομοίρας», που μετέδωσε το Star (4/11) και το οποίο, παρότι σε νιοστή επανάληψη, καθήλωσε μπροστά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες 1.404.000 τηλεθεατές.

 

[email protected]

Scroll to top