Αντιμέτωπος με… αγελάδα βρέθηκε χθες ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας που εκτελούσε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Λόγω της ακινητοποίησης, η μηχανή βγήκε από τις ράγες χωρίς ευτυχώς να κινδυνέψουν οι 225 επιβάτες. Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι μεταξύ των σταθμών Καρυάς και Στύρφακα και είναι το δεύτερο που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Στις 10 Δεκεμβρίου άλλη αγελάδα είχε θέσει εκτός λειτουργίας τη γέφυρα της Παπαδιάς, κοντά στον Μπράλο. Συνεργεία του ΟΣΕ δούλευαν ως αργά το βράδυ και κατάφεραν να αποκαταστήσουν τη γραμμή. Εως τότε τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Περισσότερα.. »
Με τις ευλογίες του υπουργείου Παιδείας έχει ανοίξει μια μεγάλη «φάμπρικα» που προωθεί, με το αζημίωτο, σεμινάρια «επιμόρφωσης» στο πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης για χιλιάδες αδιόριστους, αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς
Περισσότερα.. »
Ποια είναι τα νέα εισπρακτικά μέτρα που μελετά η κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει τη γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, καθώς η εισήγηση από τον γενικό επίτροπό του είναι να κριθούν αντισυνταγματικές και αντίθετες στις διεθνείς συμβάσεις οι περικοπές στους συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων
Περισσότερα.. »
Πέντε μέρες μετά τον πρώτο σεισμό ακατάλληλα έχουν κριθεί το 60% των ελεγμένων σπιτιών στο Ληξούρι και το 40% στο Αργοστόλι. Αμεση ανάγκη για 40 σχολικές μονάδες
Περισσότερα.. »Ενα άσχημο παιχνίδι παίχτηκε χθες και αργά προχθές βράδυ με την τύχη του Μαντζαβινάτειου Νοσοκομείου Ληξουρίου. Ευτυχώς, η έγκαιρη αντίδραση του κόσμου, που σαν μην του έφτανε ο σεισμός και τα επακόλουθά του, είχε ν’ αντιμετωπίσει και τα σενάρια «κλεισίματος» του νοσοκομείου, αποσόβησε την εγκατάλειψη του ιδρύματος. Προχθές, λοιπόν, ανακοινώθηκε η εκκένωση του νοσοκομείου –το οποίο σε πρώτη φάση είχε κριθεί κατάλληλο προς χρήση– επειδή, σύμφωνα με τα επίσημα χείλη, οι επαναλαμβανόμενοι μετασεισμοί είχαν επηρεάσει τη στατικότητά του. Οι Κεφαλονίτες, όμως, δεν «τσίμπησαν» το δόλωμα και προχθές βράδυ πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το
Περισσότερα.. »
Ενα ολόκληρο χωριό, η Καυκανιά, βυθίζεται στη γη που τη στήριζε τόσα χρόνια. Οι κάτοικοι τις νύχτες ακούνε θορύβους, τριγμούς, δεν είναι σεισμός, είναι η γη που αργά αλλά σταθερά καταπίνει το βιος τους. Ηδη 3 οικογένειες αναγκάστηκαν να βρουν αλλού καταφύγιο κι ένα καφενείο έμεινε «στον αέρα». Οι τελευταίες έντονες βροχές για άλλη μια φορά επιβεβαίωσαν την πραγματικότητα, που λέει ότι κανένα ουσιαστικό έργο δεν έχει γίνει στον νομό απ’ το 2007 και μετά ώστε να ανακουφιστούν οι πληγείσες, απ’ τις φωτιές, περιοχές. Ο Νομός Ηλείας παραμένει όμηρος στα χέρια των «υπευθύνων», οι οποίοι
Περισσότερα.. »
Ο Μ. Βαρβιτσιώτης, στριμωγμένος από την υπόθεση στο Φαρμακονήσι, θεωρεί κακοπροαίρετους τη Διεθνή Αμνηστία και τον επίτροπο του Συμβουλίου της Ευρώπης, ενώ έχει παραδεχτεί τις επαναπροωθήσεις
Περισσότερα.. »Είχε συλληφθεί στη συμβολική διαμαρτυρία για το έγκλημα στο Φαρμακονήσι, έξω από το πολιτικό γραφείο του Μ. Βαρβιτσιώτη. Δηλώσεις του Νώντα Φλώρου στην «Εφ.Συν.»
Περισσότερα.. »
Δυναμικές κινητοποιήσεις και συναντήσεις με βουλευτές και κόμματα ετοιμάζουν οι 360 εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ, μετά την απόφαση του δικαστηρίου να τεθεί η εταιρεία σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης
Περισσότερα.. »
Με το σύνθημα «Κάτω τα χέρια από τα νοσοκομεία» υποδέχτηκαν τον υπουργό Υγείας στο Θριάσιο Νοσοκομείο εργαζόμενοι και πολίτες
Περισσότερα.. »Ιδρύεται με πρωτοβουλία της Εργατικής Λέσχης και στελεχώνεται από μαχόμενους γιατρούς, νοσηλευτές και φαρμακοποιούς
Περισσότερα.. »Με επείγον σήμα του ΓΕΣ σε μονάδες της Β. Ελλάδας απαιτεί την άμεση μετάθεση οπλιτών στη Λάρισα
Περισσότερα.. »«Κανένας μαθητής έξω απ’ τα σχολεία, κανείς καθηγητής στην ανεργία», φώναζαν οι περίπου 200 διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί της ΟΛΜΕ, καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών και σχολικοί φύλακες που συγκεντρώθηκαν χθες το πρωί έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Διαμαρτυρόμενοι για τα μέτρα της διαθεσιμότητας και των απολύσεων, ζητούν από την κυβέρνηση να σταματήσει να εφαρμόζει πολιτικές λιτότητας που οδηγούν στην εξαθλίωση τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό, αλλά και το δημόσιο τομέα. «Είναι οι πρώτες διαδηλώσεις του δεύτερου κύκλου κινητοποιήσεων», λέει στην «Εφ.Συν.» ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσυφάκης, ο οποίος βρίσκεται σε διαθεσιμότητα από τον
Περισσότερα.. »ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Για «βιομηχανία διώξεων» σε βάρος οποιουδήποτε αντιδρά στην κατασκευή του πολυαμφισβητούμενου Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Ευκαρπίας καταγγέλλουν οι κάτοικοι της περιοχής τη διοίκηση του Συνδέσμου ΟΤΑ Θεσσαλονίκης, καθώς τη Δευτέρα θα βρεθούν στο εδώλιο του Δ’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου άλλοι πέντε κάτοικοι για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις. Μέχρι στιγμής πάντως τα δικαστήρια αθωώνουν τους διαμαρτυρόμενους. Οι πέντε κάτοικοι κατηγορούνται για «παράνομη βία» σε βάρος του συνεργείου της ανάδοχης εργολάβου εταιρείας, γιατί με την παρουσία τους έξω από τον υποτυπώδη εργοταξιακό χώρο εκδήλωναν την αντίθεσή τους στην κατασκευή τού ΣΜΑ. Οπως υποστηρίζουν, οι διαστάσεις του έργου,
Περισσότερα.. »© 2026 Εφημερίδα των Συντακτών | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ